Modalitati de plata

1. Plata cash sau prin card, la casierie (program: Luni – Vineri 10-19 ; Sambata 10-14). Daca conexiunea dumneavoastra este suspendata pentru neplata, reconectarea se face automat, in cateva minute.


2. Plata prin OP in contul RO67 UGBI 0000 5020 0693 7RON deschis la Garanti Bank Pantelimon (aici se va specifica numarul de contract sau numele beneficiarului, in cazul in care plata va fi efectuata de catre alta persoana). Plata cu OP va fi inregistrata in sistemul nostru in 1-2 zile lucratoare. Daca conexiunea dumneavoastra este suspendata pentru neplata, reactivarea se va face doar ulterior inregistrarii platii in contul nostru, nefiind posibila reconectarea pe baza trimiterii pe e-mail sau fax a OP-ului.

In cazul in care doriti achitarea unei perioade de abonament ce nu a fost inca facturata(plata in avans), puteti achita suma dorita, aceasta urmand a fi alocata corespunzator lunilor urmatoare de abonament, procesarea platilor facandu-se manual. Ulterior alocarii platii, acesta va aparea in contul dumneavoastra de client impreuna cu o factura pe lunile pentru care factura a fost alocata.


3. Plata online cu cardul: Accesand http://clienti.premiumnet.ro va conectati pe interfata de Client cu userul si parola dumneavoastra. Intrati in meniul Facturi si apasati pe butonul "plata prin card" din dreptul facturii ce doriti a fi achitata. Urmatii pasii afisati pe ecran. Daca conexiunea dumneavoastra este suspendata pentru neplata, reconectarea se face automat, in cateva minute.


4. Plata online cu Paypal: Accesand http://clienti.premiumnet.ro va conectati pe interfata de Client cu userul si parola dumneavoastra. Intrati in meniul Facturi si apasati pe butonul "plata prin Paypal" din dreptul facturii ce doriti a fi achitata. Urmatii pasii afisati pe ecran. Daca conexiunea dumneavoastra este suspendata pentru neplata, reconectarea se face automat, in cateva minute.