Parametrii de calitate, tehnici si administrativi

Indicator si parametru de calitateTrimestrul III 2014Trimestrul IV 2014Trimestrul I 2015Trimestrul II 2015
Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluționate cereri3 zile3 zile2 zile2 zile
Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluționate cereri4 zile5 zile3 zile4 zile
Procentajul cererilor soluționate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul final100%100%100%100%
Termenul de remediere a deranjamentelor
Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide13 ore14 ore10 ore11 ore
Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide27 ore25 ore23 ore26 ore
Procentajul deranjamentelor remediate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul100%100%100%100%
Frecvența reclamațiilor utilizatorului final1.5 deranjamente / utilizator1.6 reclamatii / utilizator1.3 reclamatii / utilizator1.7 reclamatii / utilizator
Frecvența reclamațiilor referitoare la deranjamente1.5 deranjamente / utilizator1.6 deranjamente / utilizator1.3 deranjamente / utilizator1.7 deranjamente / utilizator
Frecvența reclamațiilor privind corectitudinea facturării0000
Termenul de soluționare a reclamațiilor primite de la utilizatorii finali
Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluționate reclamații11 ore10 ore11 ore12 ore
Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluționate reclamații23 ore22 ore19 ore21 ore
Procentajul reclamațiilor soluționate în termenul asumat de furnizor100%100%100%100%

Procedura privind masurarea parametrilor de calitate administrativi pentru furnizarea serviciului de acces la Internet